دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته دهم لیگ برتر| طلسم ۸ ساله پرسپولیس در اصفهان شکست/ سپاهان فاتح ال‌کلاسیکوی ایران شد

هفته دهم لیگ برتر| طلسم ۸ ساله پرسپولیس در اصفهان شکست  سپاهان فاتح ال‌کلاسیکوی ایران شد
سپاهان موفق شد بعد از ۸ سال در اصفهان از سد پرسپولیس عبور کند.
کد خبر : 878646

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده شدند.

داور: موعود بنیادی‌فر

کارت زرد: شهاب زاهدی و میلاد سرلک (پرسپولیس) ؛ محمد قربانی، رضا اسدی و رامین رضاییان، ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

اخراج: شهاب زاهدی (پرسپولیس)

گل: رضا اسدی (۶۹)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان (۴۶- شهریار مغانلو).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۸۹- مسعود ریگی)، سروش رفیعی (۸۹- میلاد سورگی)، سعید صادقی (۸۵- وحدت هنانوف)، مهدی ترابی (۷۵- امید عالیشاه)، محمد عمری و شهاب زاهدی.

در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را نشان دادند و موقعیت‌هایی نصیب هر دو شد که سهم طلایی پوشان بیشتر بود. سپاهان در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد که روی درخشش علیرضا بییرانوند دو موقعیت بسیار خوب این تیم از دست رفت. در حالی که انتظار نمی‌رفت سپاهان روی یک کاشته به گل برسد، ضربه رضا اسدی با نگاه بیرانوند همراه بود تا گل اول بازی برای سپاهان شکل بگیرد. این نتیجه تا پایان باقی ماند تا سپاهان بعد از ۸ سال در اصفهان از سد پرسپولیس عبور کند. 

با این نتیجه سپاهان با ۱۵ امتیاز به رده پنجم صعود کرد و پرسپولیس در امتیاز ۱۷ باقی ماند تا به رتبه سوم سقوط کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته